Birbebekk Kızlar burda perinatoloji takipliyim doğum eden var mı bu hastanede ilk kez dün gittim plesenta previa Total teşhisi konuldu ama hastane çok havasız ve kötüydü doktorum iyi ilgiliydi burda doğum eden varsa yazabilir mi merak ettim
Rabiul Birbebekk sevvalcik Bir arkadaşım burada doğum yaptı açılması yokmuş sezaryen istiyordu zorla normal yaptırmışlar yırtığı vardı tuvaletini yoğurt kabına oturup yapabiliyordum diyordu ben çok korkmuştum içerisi afedersiniz ama kurbanlık koyun gibiydi en az 20 kişi varmış ben kapıdan sesleri duyuyordum sürekli bağırıyorlardı illaki doğumu iyi geçen vardır ama kaç kişiyi gördüysem bitik haldeydi umarım sizin iyi geçer herkesin aynı olacak diye bir şey yok sonuçta
sevvalcik Bende bir kac defa kadın doğuma randevu alıp gittim doktorlar ilgiliydi ama hastane nedense doğum için guvenilir gelmedi bende yerimi alayım yapan eden varsa bilgi sahibi olmuş oluruz
Birbebekk sevvalcik evet hastane komple yeni binada ama kadın doğum okadar kötü ve eski bir binaki uflesen uçacak sanki hiç hijyenik gelmedi birde 🥺
sevvalcik Birbebekk aynı şeyi bende düşünüyorum devlet hastaneleri kötu falan dedi orayada güvenemiyorum garip hissediyorum inşallah doğum yapan birileri görürde bilgi aliriz
Ebruarss sevvalcik bana da diğer devlet hastanelerini onermediler ordaki Dr m çok çok iyi ama hastane işte güven vermiyor
Birbebekk sevvalcik inşallah cnm sen ne için oraya gidiysn ben mecburen perinatalojiden zar zor randevu bulup.gittim
Birbebekk Rabiul bende pek iyi yorumlar görmedim başka bir hastanede takipli olucsm.sanirim bu bölümden randevu bulmak zor
Ebruarss Birbebekk doğum yeni bina da oluyor diye duymuştum ben ama poliklinik çünkü bizim gittiğimiz a blok serbis ve ameliyathane görmedim ben orda
Birbebekk ezell34 öylemi memnun olan kadar olmayanda var demekki ben gittiğim doktordan memnun kaldım fakat bina olarak hiç hijyenik gelmedi
Ebruarss Birbebekk riskli gebeyim bazı rahatsızlıklarim.var Dr cidden çok ilgili ben özellikle sorup darliyorum bundan sebep ekranda bile gösteriyor çoğu kez kibirli falan yok karnıma peçete uzatıyor kalkamadığn yerde elini uzatıp kaldırıyor baya baya iyi ama son zamanlarda muayene sürelerini kisaltti tabi bu biraz olumsuz etkiledi beni
Birbebekk Ebruarss birde birşey sorucam siz her gittiğinizde randevu mu aliyorsunuzn yoksa bir kez gidince takipli mi olunuyor yiksa diğer türlü çok zor randevu bulmak
Ebruarss Birbebekk her gittiğimde randevu alıyorum. Hastaneden çıktıgm an bildirimlerini açıyorum MHRS başımda bekliyorum.resmen ve çok şükür geç de olsa düşüyor