Bbk88 benim iki sene korunmasız ilişki ile olmadı, doktora ilk başvurduğunuzda önce gereken hormon testleriniz yapılıyor, eşinizden sperm testi yapılıyor. Yumurtalarınıza bakilir ultrason ile, kist v.s. varsa bunlar tedavi edilir. Bu sonuçlarda bir sorun yoksa ki umarım yoktur, rahim filmi öneriliyor genelde, tüplerde tıkanıklık var mı bakiliyor o da hallolduktan sonra, ben de yumurta takibi yapılmıştı, yumurta geliştirici klomen kullandım ilk ay çatlamasını gördük değerlendirdik ama gebelik olmadı, ikinci ay ise hamile kaldım. Bu şekilde üç ay denenecekti, aşılamaya geçilecekti olmasa çok şükür gerek kalmadı, tabi bir de benim yaşım da 36 bu arada.