Kızlar erkek doğuran güzelleşir kız doğuran çirkinlesir derler. Ben ilk gebelikte oğlumda yüzümu çok güzel bulurdum sürekli aynaya bakardım 😂 şimdi 19 haftalık gebeyim cinsiyet göstermedi kız olabilir ama kesin demeyelim dedi. Şimdi düşünüyorum kızsa benim cirkinlesmem lazım ama hala yüzüm parlıyor 🙈 hatta dün bir kac tanıdığım yüzüne güzellik gelmiş dedi hamileyim ondandır dedim 😂 diyorum acaba buda mi erkek kız doğuranlara sormak istiyorum nasıldi sizde durumlar