ecem9 Merhaba, hamilelikte kanal tedavisi yaptıran var mı? Uyuşturup mu yaptılar uyuşturmadan mı? Süreç nasıl ilerledi? Bilgi paylaşabilecek olan var mı?
Tugbaelaydin Ben yaptırdım . Ağrıya dayanamadım kadın doğum doktorum dedi ki enfeksiyon kapması çocuğa daha çok zarar verir git yaptır. İmzalı kağıt alıp kanalı da dolguyu da yaptırdım . 34. Haftada. Uyusuturarak tabi ki yoksa o acıya dayanmak zor olmaz mı .