Arkadaşlar doktorum meram tıpta hoca ama detaylı için ona git istersen dedi ben randevu alamadım çok dolu diyor sekreteri zaten normal detaylı randevumu almıştım hastaneden. Bunu beklesem mi normal detaylı USG çektirsem bilemedim kafam çok karıştı Medicanada bir doktor ismi verdi oda 3200 istedi onada gitmek istemiyorum. Fikirlerinizi alabilirmym