Turkanzimba canim ben yatmadim.iki gune bir doktora gittim idrar kan tahlili verdimm.sukur bir sorun olmadi.normalde bu tarz bi kacakta zehirlenme olurmus ve plesanta bebegi beslemezmis sukur benim bebisim kilo almaya devam ediyor.ama cok tetikteyim.her an kriz gelebilir dedi herseyi ona yoruyorum.Allahim yine beterinden korusun ama sikintili bir donem hamilelikte bu.seni cok iyi anliyorm.