Busraaaaaakh bizde bugün 4+6yiz🥰🙈 böyle başlarda çok normal diyolar adet olcak gibi sancı kasik agirisi karın ağrısına siz yinede kontrole gittiginzde söyleyin doktorunuza ama rahim genişledigi için derler genelde 🥰 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin insAllah