Doktorlar her şeye down sendromu diyorlar herhalde benim bebeğimin kalbindede üfürüm çıktı geçen haftaya kadar haftasıyla devam ediyor bebeğin sağlıklı dediler gönderdiler çocuk karnımda 6 aylık oldu daha yeni bana diyorlar ki down sendromlu böyle bir şey olabilir mi sizce