Esin28 Kızlar 1.5 ay sonra doğumum olacak , ama doğuda yaşıyorum burda havalar akşamları hep serin gündüz giymek için geceliğim var ama akşam hastanede rahat edebilmek için hem de sıcak tutan pijama takımı öneriniz var mı siz neler aldınız😊
Melosunannesii Esin28 ben trendyoldan siyahinci ve elitol mu ne o satıcıdan aldım fiyatına göre güzel geldi
Deletedmom_110 Esin28 ben İstanbul’da yaşıyorum eylülde doğum olacak havalar soğumuş oluyor banada mevsimlik lazım önerilere açığım kızlar