Kızlar benim yüksek tansiyonum var en yüksek 17 oluyo küçükte 10 falan alfamet kullanıyorum ilaç olarak doktor kontrolüm pazartesi bu arada yarın 34 oluyoruz küçük oğlum var 19 aylık çok yoruluyorum başım ağrıyo korkuyorum bu tansiyon dan erken doğururum diye başına gelen varmı yüksek tansiyon dan doğuran ilaçla 14 falan oluyo şu son 3 gündür daha da yüksek