Zeehraaaa 35+4 2400 gr 2 haftada sadece 100 gr almis o kadar çok güzel besleniyorum herşey yiyorum neden kilo almamış. Alması için ne yemem lazım
Zeyyno_ Zeehraaaa Ben kiziminkini hatırlamıyorum da son haftalarda kaçar gram aldığını sadece şunu söyleyebilirim doktorun eğer normal kilo aralığında diyorsa çokta kafana takma bende ilk gebeliğimde herseyini çok takiyodum ama bebek kendiliginden gelişiyor zaten anormal bı durum olmadıkça şimdi ikinci gebeligimde hamileyim iilki kdr incelemiyorum diyebilirim yinede dikkat ediyoruz tabiki değerlere kan tahlillerine vs 🥰🥰
Mine34 Zeehraaaa kilolu doğsa nolcak zayıf doğsa nolcak benim kızım 4.100 doğdu şuan 1 yaşında 9 kilo falan doğum kilosuna göre kilosu az geliyor bana da zayıf doğanlar daha çabuk kilo alıyor kanaatindeyim artık
Buserkl Zeehraaaa doktor kilosu iyi diyorsa sorun yapma ama ne yemem gerekiyor dersen kuru yemiş, muz, balkabağı çekirdeği, kefir,kuru kayısı tarzı şeyleri tüket elinden geldiği kadarıyla😊
seymaa7 Zeehraaaa 35-37 hafta arası benimkide 100 gram almıştı sadece 2800dü bende bir daha hiç kilo almayacak diyordum şimdi 39 haftalığız 3450 olmuş🥰 Doktorumda 2500 üstü olan her bebek gayet sağlıklıdır demişti zaten
Zeehraaaa Zeyyno_ bir sorun yok dedi doktor boyu uzun dedi. 2800 doğan her bebek sağlıklıdır dedi sonradan büyür dedi
3bebekannesiii Zeehraaaa 35+3 de doğum yaptım henüz ıkı gun oldu doktorum bebegımın kılosunu 2500 olarak ölçtü aynı gün ama doğduğunda kılosu 3100 dü yanılma oluyor yani
Youngmotherr Zeehraaaa benimde 35+2 de 2476ydı 36+2 de 2486 olmuştu o günden sonra hep muz kaşar fındık tükettim 40+3 de 3520 gr doğdu