Zey_zeyy örneğin acil olarak geldiniz acilde soruyorlar neyin var gebelik varsa direk dogumhaneye yönlendiriyor.Evraklarla girdiğinizde nöbetçi ebe karşılıyor 2 muane odası var orada nst ve çatal var ilk muane olara yapiliyor.Sonrasında sancı çekeceğimiz odalar 3 yada 4 taneydi tam hatırlayamadım.Bana sabit bir oda verildi sedye var sedye yanında bebeğin doğduğu an konulduğu kuvez gibi bir yer var ısı veriliyor üşümesin diye çatal yok sedyenin yanlarında ayakları yatarken açıp koyacagimiz yer var.Dolap banyo var.Oldukca temiz di ben çok memnun kaldım.Her sancı/dogum odasının kapısında perde var koridordan geçen yabancilar görmesin diye kapılar açık ama perde kapalı Ben 3 gün yattım.Gece dogumhaneden çıkıp normal odaya geçtim sabah 9 da doğumhaneye geri geldim sabah nst bağlanıyordu suni sancı bağlanıyordu akşam 11e kadar koridora çıkmadan oda içerisinde yürüyüş yapıyordum,top verdiler bana Özel onunla otur kalk yuvarlak hareketler,odalarda bunun cam tarafında korumalık var oraya tutunup çömeliyordum.Bu şekilde 3 gün geçti ilk gün kaynanam ikinci gün annem 3. Gun eşim yanıma girdi eşim varkende doğum yaptım zaten.Dogum sonrasında boş serum bağlandı o sırada bebeğin kontrolleri sağlandı giydirdiler.Ben yürüyebilirdim ama güven açısından tekerlekli sandalyeye bindim bebeğimi ebe,beni hizmet görevlisi aynı anda dogumhaneden cikartarak odaya götürdüler zaten aynı kat sadece karşılıklı bi koridor var.Birde doğumhane servisinde kalıyorsunuz yani başka birileri yatmıyor o koridor,kat hep dogum yapanlar var.