Kizlar ben de pko var kimyasal gebelik yaşadım.7 ay önce doktor bana vitamin verdi mayısa kadar kalamazsan dedi aşılama yapalım dedi mayısta doluyor süre neden direkt yumurta takibi yapmadı aşılama dedi sordum o da dedi sen zaten gerekli takviyeleri kullanıyorsun asilamada da yumurta takibi yapılıyor zaten dedi .