Hasibeeee 32. Haftadayım devam ediyorum hatta doğumdan sonrada en az bir ay devam edeceğimi söyledi doktorum kullandığım ilaçlar vifolic bunu başından beri kullanıyorum aynı zamanda multivutmin başka vitaminlerde var içinde, magnezyum, kan ilacı. Hiç bir şey kullanmadan içeri haftalarda ayakta durmak mümkün değil yani benim için öyle acayip halsiz ve ağrı oluyor kan ilacım yetersiz mesela onu yüksek doza çıkardık.