Ay çok teşekkür ederim ya. Ben de bebek arabasını aldım kiloya bakmak aklıma gelmemiş baya üzülmüştüm.
Erkek çocuk diye hemen 1 yaşında 15 kilo olacak sanmıştım ya ahskshsks. Demek daha zayıf olunuyordu. İyi ya kucakta da kolay taşınır o zaman. Resmen anneliğe giriş 101 oldu. 😂