Babyperi Ya benim göbeğimde belli belirsiz tüyler vardı şimdi baya siyah siyah bir sürü çıkmaya başladı göğüslerimde de çıkmaya başladı bunları ağdayla almak doğru olur mu hiç almadan duramam çok belli olmaya başladılar
Yagizinannesi_ Babyperi dogumdan sonra döküldüğü söyleniyor alırsan hep almak zorunda kalırsın. Ben bekliyorum bakalım dogumdan sonra dökülecek mi
BabyAta Babyperi benimde göbeğimde oldu ya normalde yoktu. Almak istiyorum ama daha sonra hep almak zorunda kalmak korkutuyor doğumdan sonra gidiyormuş galiba
Ysmntnhn Babyperi bekle çok rakatsiz etmiyorsa benim oldu döküldü mesela . Bazen de doğumdan sonra dökülür çok gözüne batanlari cımbızla da alabilirsin
Gizem9688 Ben ki cok beyaz olmama ragmen bende de cikti. Insallah dokulur. Hatta her yerimde cikti lazerli olmama ragmen. Resmen gittigim lazer boşa gitti gibi. %60 falan cikti geri. Insallah dogumdan sonra dökülür ya. Dökülmezse bir daha lazer 😱
Ftmaa28 Hiç tüylenmeyen oldu mu ve kaçıncı ayda basladı tüylenmeleriniz kızlar ben yolun başındayım korkuyorum