Daha yeniyiz 4+6 ligiz grip falan yok ama sadece şiddetli öksürük var , öksürük tutunca baya suruyo bi anda öksürürce karnıma kramp ağrı giriyo 😶 sağlık ocağına kan sonuç almaya gittiğimde demiştim doktora ama yapcak birsey yok dedi 🤦♀️ varmi tavsiyeleriniz birde zararı olmaz insAllah demi❤️