Merhabalar, şu an 7+5 gözüküyoruz. Ergenliğimde çıkarmadığım sivilceleri çıkarıyorum. Cildimi hiç böyle görmemiştim. Lekelenmem olduğu için 10 gündür progestan kullanıyorum. Kullanmadan önce başlamıştı sivilceler, bu şekilde cildi bozulan var mı aramızda?