boraninannesi_ yok bizimki garip bişey normaldede sık rastlanan bişey değilmiş. Çocuğun oluşması için anneden 1 gen babadan 1 gen geliyor normalde ama esimdeki sorun şöyle benim normal gelirken eşimin ya yarın yada 1.5 şeklinde gen geliyor doktor buna vücudunda alışveriş var dedi öyle tabir etti buda bebeğin ya düşük olmasına sebep oluyor yada kalıcı hastalıklı olmasına sebep oluyor. Doktor zaten direk bize genetikli tüp bebek önerdi 6tane 5. Gün embriyomuz vardı genetige gönderdik 5 tanesi hastalıklı anomali çıktı onlar imha edildi 1 tanesi saglikliydi. Çok değişik bir sorun maalesef sağlıklı dogan bindebirmiş bir kaynım ve eşim sağlıklı ama bu gen sorunu bitek eşimde çıktı .kaynanamdan eşime aktarılmış. Onuda doktor ailede olabilir dedi kaynanam ve kayınpederini çağırdı onlardanda istendi bu öyle çıktı. Eşime bıtek aktarılmış bu gen sorunu diğer kardesinde yok onun sağlıklı çocukları var 1 kaynimda engelli zaten