Bsmozclk Gebelik şekeri olanlar nasıl besleniyorsunuz? Tam buğday ekmeği tüketiyor musunuz mesela, yoksa hiç ekmek yemiyor musunuz
Yayuze Bsmozclk tam buğday ekmeği tüketiyorum ilk bebeğinde de öyleydi bunda da öyle zaten artık tam istediğin ekmek zevkini alamayınca bırakıyosun ben şuan istesem de hiç ekmek yiyemiyorum
Bsmozclk Yayuze diyetisyen sabah 1 dilim, öğlen ve akşam yarım dilim tam buğday ekmeği yiyebileceğimi söyledi. Kimi uzmanlar da ekmeği tamamen kesin diyorlar. Kafam karıştı
Yayuze Bsmozclk yiyebiliyorsun ya öyle kimse şimdiye kadar hiç ekmek yok falan demedi bakma sen onlara ama yine de en fazla 2 dilim ye çok da abartma😁ilk ben abartmışım da sabaha kadar ateş bastı hiç uyuyamamıştım bi de bebeğim doğduğunda hemen şekeri düşüyodu şimdi 10 aylık ama hala korkarım ondan dikkatli olmak lazım