Bende aynı şeyleri yaşıyorum oğlum 2 buçuk yaşında bayramdan sonra alıştırmak istiyorum ama aynı şeyleri oda yapıyor nasıl alistiricam bilmiyorum ,😔 bı kaç gün bezini çıkarttım altına yapsa da islandigini farketmiyor söylemiyor bana bayramdan sonra tekrar deneyeceğim