Beyzanur_1919 Yaa ben cumartesi test yaptım o zaman öğrendim pazartesi kan verdim 623 çıktı 🥰 bundan önce Bi kere boş gebelik yaşadım temmuzda düşük yaptım, bakalım insAllah şimdi hayırlısı olur , 5 nisan cuma gitcez insAllah doktora 🥰 haber verin gidince hayirli haberler alırsınız hayırlı ile🥰