Baharaysel3 Adet oluyorum ama test pozitif mi bana mı öyle geliyor böyle bir şey mümkün mü testi dün yaptım bugün adet oldum
sariniz13 Baharaysel3 hamileyken üzerine adet görebilirsin bu çok normal bende ilk ayımda adet görmüştüm genelde ırsi birsey derler yakın arkadaşımda aynı şekilde 2 ay adet görmüştü sonrasında hamile olduğunu öğrendi
huysuz__ Baharaysel3 ben adet olmadım ama adet gibi kanamalarım olmuştu düşük riskim varmış meğer. İğne istirahat ile tutundu çok şükür.. Bi test daha yapın belki hormon dalgalanması yanıltıcı pozitif çıkarmış olabilir veya riskli Bi gebelik olabilir
Baharaysel3 huysuz__ zatn 2 ay önce 13 haftalık bebeğimi kaybettim sonra hep günleri değerlendirdik kalcagimi düşünüyordum ama böyle olunca kafam karıştı acaba kimyasal olabilir mi
huysuz__ Baharaysel3 ayy başın sağ olsun kuzum Allahım tekrarını yaşatmasın inşallah 🤲🏼önce bi test daha yap pozitif görürsen sağlık ocağından sabah bi kan veriver iyisi , gebelik var denirse doktora gidersin
Zynp12 Baharaysel3 aşırı fazla kanamazniz varmı. Bı Dr görünün isterseniz bazı yerlerde okuyorum hamileyken adet olanlar varmış bence bı kan verin bı Dr görünün
Okyanusolmak Baharaysel3 bugün tekrar test yapın ya da kan verin. Kimyasal da olabilir gebeyken üstüne görme de yaşıyor olabilirsiniz. Benimki kimyasaldi. Adet olunca tekrar yaptığımda negatif olmuştu mesela.
Ysmntnhn Baharaysel3 bende öyle oldum düşük riski olabilir bence bı acile gözük onlar muayene yapıyorlar kese var ki yok mu bakar . İçinde bebek var mı bakar belki yukurta geç döllenmiş olabilir o yüzden adet de olabilir bazen yerleşme kanaması da adetle karışabilir