Merhaba, 23 haftalık gebeyim. 8. Haftadan beri gece yatarken Prilam alıyorum ara ara ilaç bitince yazdırmayın bırakmayı deniyorum ama genelde akşamdan sonra çok bulantılarım oluyor ve kusuyorum sonra tekrar başlıyorum . Üç gündür yine kullanmıyorum dün gündüz ve gece bulantılarım oldu baya bir de şunu farkettim Prilam almadığım günler iştahım hiç olmuyor çok isteksiz yiyorum . Bulantım olmadığı anlarda da aynı şekilde . Normalde de iştahım çok açılmadı normaldi . Dün doğru düzgün birşey yemedim şu saat oldu hala aç hissetmiyorum . Prilam ın iştaha bir etkisi var mı acaba