Rabiaskaya valla nasıl oldu bilmiyorum ama ben düzenli beslenmeye bağlıyorum, mesela çok ekmek yemiyorum ya da çok makarna pilav yemem. Sadece bebeğimin ihtiyacını giderebilecek benim açlığımı giderebilecek şeyler yiyorum. Çok acıkırsam da çerezle geçiştiriyorum ya da meyveyle. Bir de bol su içiyorum 😊