Ceylankarakus bende de vardı. Doktorum üç sebepten olabileceğini söyledi. enfeksiyon, şeker, üçüncüsü de sebepsiz olabiliyomuş. Bende enfeksiyon çıktı antibiyotik kullandım sonrasında normale döndü. Şimdilik bi sıkıntı yok. Ablamın da suyu fazlaydı ama sorunsuz bi şekilde bebeğini dünyaya getirdi. Korkmayın.. Değerlerinize bakıp neden olabileceğini araştırmadılar mı