Batbur Doktorum kullanabilirsin dedi. Bende son dönemde bir iki defa kullanmak istiyorum jilet zor oluyor artık. Ama tüy dökücü normalde de kullanmadığım için bildiğim bir şey değil hangi markalar iyidir bilemiyorum ondan sordum
BabyAta Ben asla kullanmam aşırı kimyasal ve çok kötü kokuyor tahriş ediyor. Bunuda jilet yapar gibi çubuğu ile kazımanın gerekiyor kendiliğinden düşmüyor ki yine zor olur yani. En iyisi birisine ağda yaptırmak