Selam kızlar arkadaşım için yazıyorum fikirlerinize ihtiyacımız var bugün Dr kontrolü vardı 13 Şubat son adet tarihi kese var bebek var kalp atışı yok demiş üstten bakınca alttan bakılsa belli olunurmuydu bide gittiğimiz hastane devlet hastanesi ve ekranlar eski ama genede başka bi ekrandan daha bakılmış gene yok denilmiş sizce erkenmi görünme ihtimali varmı özele gidilse görünürmü