yagmurrrra tamam süper o zaman🙏 doktorun bilir tabiki🙏 ben kendi tecrübemden yola çıkıp yorum yaptım. Benim geçen hafta dümdüz çıktı. Hiç sancın yok dediler. Benim de erken doğum riskim var. Rahim ağzım 18 mm ye kadar düştü. Sonra 31 e çıktı ama sürekli yatıyorum. Karnım epey düştü. Haftada 1 bazen 2 nst ye bağlanıyorum ben de. Daha sancı çıkmadı hiç. Bakalım bugün nasıl gelecek🙏