Limonlukekkk nasipse ilk bebem olacak,😃 geç evlendik biraz da bekledik ,kavuşmayı da çok bekledik 😂 hem de öyle böyle değil nasip böyleymiş.
İnşallah bakalım adetim bir kaç güne bitince bakacağız hazirliklara😃 ovulasyon testi aldım,yapsam mı yoksa eşimin dediği gibi doğaçlama ilerlesek mi bilemedim🙈