Merhaba 38+3 haftalık hamileyim iki üç gündür ensem ve başım çok ağrıyor protein kaçağı var diye doktor tansiyonu takip et dedi normalde 9 10 arası çıkıyordu max 12.7 çıkıyor acile de gittim tansiyon normal yapacağımız birşey yok diyorlar ama bu ağrılar beni mahvediyor ne yapabilirim