Kızlar ben 5buçuk ay önce sezaryenle doğum yaptım. Sancılarım gelmesine ve açıklığım 8i bulmasına rağmen çatı darlığı sebebiyle sezaryene alındım. Ebe muayenede çatı çok dar olduğunu söyledi. Doktor da aynı şekilde. Bebeğim 2buçuk kilo doğdu ama içimde hep bi soru işareti kaldı. Acaba normal doğum olur muydu doktor kendi mi tercih etti diye