Merhaba kızlar ilk bebeğim cok bilgim yok herşeyi kafama takıyorum bebegim 37 günlük 2 günde bir kakasını yapıyor kakası yapışkan kıvamda nasıl olmalı normalde içinde mukus seklinde bişey yok ama kakası hafif sünüyor normalde böylemi olması lazım yardım lütfeen