Tugbacim34 Kızlar çam ve sakura hastahanesinden randevu almaya çalıştım, saat 10 da da girdim ama hiçbir randevu açılmadı. Bayram haftası diye mi açılmıyor randevular
KuzeyinAnnesi10 Tugbacim34 bayram dönemlerinde açılmıyor canım bildiğim az randevu alırlar alirsalar da onlarında sonuçta bayramı
myangelson Tugbacim34 bayram haftası diye açılmıyor olabilir ama şöyle bir sorun da var ben 1 aydır neredeyse göz randevusu almak için uğraşıyorum Diyarbakır’da hiç yeni randevu acmadilar en son birisi olan randevusunu iptal etti de öyle gidebildim doktora soruyorum randevu yok açılmıyor sistemde diye hiçbir sey demiyor. MHRS arayıp sordum hastane kendisi sistemden randevuları acmiyorsa MHRS de o yüzden açılmıyordur demişti. Ama hastane insan dolu nasıl oluyor bu anlamadım 🤷🏻♀️İyi takip edin buradaki gibi olmasın 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
3_oglan_annesi Tugbacim34 bayram haftası olduğu için ayin besine kadar randewular açılmıştı üç hafta önce bayram haftası bakın yinede ama geceleride kontrol edin gece iptal edenler çok oluyo cunku
Tugbacim34 @KuzeyinAnnesi10 şimdi hesapladım tam bayram zamanına denk geliyor. Olmadı öbür hafta denerim artık