haticekorkutt Kızlar ben geçen hafta cuma kan vermiştim HCG 45 çıkmıştı. Pazartesi günü 184 buçuk çıktı ve dün kan verdim 468.73 çıktı. Sizce bu artış fazla mi normal mi?
Damlalbyrkk Kızlar merhaba benim doktorum beta takibi yapmadı yeni öğrendim hamileliğimi sadece 2 katına çıktımı diye baktı ilk test ve diğer test arasında okadar daha gerek yok dedi çok stresliyim nolur bişey diyin
ezooezz Damlalbyrkk Olması gerektiği gibi bir artış olmuşsa tekrar bakmasına gerek yok zaten. 2 kez kan verdim ben de ilkinde üçyüz küsürdü ikincisinde altıyüz küsür sonrasında ultrason için 2 hafta sonra gelin dedi. Sürekli bir takip söz konusu değil.