emirtimr1 normal arkadaşım, ben de 17-18de çok aşağıda hissediyodum bebeği çok korkmuştum 19.haftada kontrole gittim doktor çok normal büyüdükçe yukarı çıkıcak merak etme dedi 20+5im bugün, bazen çok aşağıda bazen göbek deliğimin hemen altında hissediyorum değişiyo kafasına göre takılıyo minik kelebeğim🥲💖🎀👼🏻