Sukran_59 doktorumun söyledikleri ; Son on yılda olduysan sadece tetanoza gerek görülmüyor. 30. Haftada anneye tetanoz difteri boğmaca içeren üçlü aşı yapiliyor. O da bebeği bogmacadan korumak için. Ben birde grip olmadan hamilelik geçirmek istediğim için grip aşısı olmuştum başka da bı aşı yok :) sağlık ocağı gereksiz bir şekilde sadece tetanozda ısrarcı oluyor siz kendi hekiminize bu üçlü aşıyı danisabilir veya araştırabilirsiniz youtubdan flan