Merhaba, bebeğim biraz iri olma yolundaydı 3899 dendi 39 da doktorumra suni sancı seçeneği sundu ama kararsızdı sonra beklemeye karar verdik, dün gece biraz karnımda sancı hissettim devamı olmadı yattım uyudum sabah kalktığımda biraz ıslaklık hissettim ve ayağa kalkınca su akmaya başladı hastaneye geldim yatış yapılacak 2 cm açıklık var bu 2.doğumum ilki suniyle normal oldu. Şuan ilk doğum gibi hissediyorum bu açılma ne zaman ilerler nstde sancıda çıkmadı arsda belim ve karnım ağrıyor servise alınmayı bekliyorum… Evde bir çocuğun varken onu bırakıp gelmenin gerginliği ve hüznünü yaşıyorum aklım onda, dua edin lütfenn🥲🙏💕