MerVe39- normal doğum yaptım sezaryani bilmiyorum ama sezaryan olup çabuk toparlanan da var kendini korkutma hiç bir doğum birbirine benzemiyor bak 3. Hamileliğim sher hamileliğim ayrı ve önceki 2 dogumdada çektim ağrı farklıydı elinden geldiğince sakın kal ve sakin başka doğum hikayelerini okuyup kendini korkutma çünkü okuduklarını hic birine benzemicek kendi 2 doğumum bile birbirine benzemiyor