Merhaba herkese. 27+3’teyim. Müthiş bacak-ayak ödemim var. Yüksekte tutuyorum olmuyor, soğuk suyla şokluyorum olmuyor, suyu da bol içmeye çalışıyorum ama sürekli içim yanıyor (mide yanması hariç tabii ki). Siz yaşadınız mı böyle bi durum. Ne yapabilirim?