Deletedmom_88 Socak300 ben gebeliğimi öğrendiğimden beri kullanıyorum, 6. Haftadan itibaren falan galiba. Folik asit de onun içindeydi hep hiç ayrıca kullanmadım
Newnesilanne 13.haftada multivitamin olarak elenatal - 2 ve ocean microfer kan hapı başladı doktorum. Folik asiti de bıraktırdı