Caglali 32+5 haftalık gebeyim 2-3 günden beri ishalim, dün karın agrim ile birlikte su gibi olmaya başladım. Doktora gitmeli miyim?
Mrveeebade Caglali acaba. Neden oluyor bende de ara sıra oluyor çünkü aynı haftadayız, doktora da gitmedim ama
Gulaysrcn Caglali gitmelisin bence de ishal vücutta sivi ve vitamin kaybına neden oluyor.Yani şu an da ihtiyacın olan şeyler.
Caglali esolinaaaaa @Gulaysrcn şuan günde 4. Kez tuvalete kalkışım, daha dün acilden geldim, üzerimde kırgınlık vardi Erken doğum durumu olmaz insallah
esolinaaaaa Caglali acile gitmeniz iyi oldu bir tatlı kaşığı Türk kahvesine limon sıkın yutun ben öyle yutamadğım için bir çay bardağına karıştırıyorum içiyorum
Dlar Canm korkutmak değil amacım ama ciddiye al diye yazıyorum doktor ishal olduğu gibi gel dedi bana çünkü ishal doğum belirtisiymiş ve doğum başlatılmış gebelikte iyi bişey değil ne yazıkki
madameux Caglali ishalin açılmayla ilgili olabileceğini okumuştum. Korkuya mahal yok zaten suyunuz falan da gelmemiş ama belki iş oraya dogru gidiyodur. Hemen doktora gidin.