Merhaba kızlar ben yavruma kavuştum rabbim hepinizi kavuştursun inşallah.
Zorunlu sezaryen oldum ben. Vajinam basıktı doktorum normal doğuma onay vermedi. Ayrıca Nts çıkan sancıları hissetmiyordum. Kanama nişan ya da su gelme olmamıştı. 26 Mart Salı günü garip ağrılar ve ilk kez adet sancılarına benzer şeyler hissettim. Kızımın gelmek istediği anladım. Hemen doktorumu aradım ve 27 Mart çarşamba günü sabaha hemen gelmek istiyorum uygunsa dedim. Şansımdan doktorum uygundu.
Sabah 6.30 hastaneye geldim. Yatış işlemleri yapıldı. Odam ayarlandı vs. Saat 8.30 gibi ameliyathaneye gittim. Yaklaşık 15 dk bekleme odasında sıramı bekledim . Ardından beni ameliyat olacağım yere götürdüler. Sakin kalmaya çalıştım ve kendimi ürkütmedim. Pozitif düşündüm. Kızımı hayal ettim.
Belden uyuşuşturulmasını istemiştim. Belime iğne yaptılar. Anında uyuştum zaten. Ben birden ayağımı hissetmedim o kadar kuvvetliydi. Sonda taktılar. Hemen doktorum geldi. Kızına kavuşmaya son dakikaların hazır mısın dedi. Ve 2 dk içinde kızım kollarımdaydı. Her şey o kadar hızlı gelişti ki anlamadım bile. Sıfır acı vardı. Asla korkmayın acır diye acı hissi hiç yok. Bedeninize dokunduğunu ellediğini hissediyorsunuz ama aslında kesiyordu ardından da diktiler zaten.
Yaklaşık 4 saat hiç benden aşağısını hissetmedim. Kafamı oynatmam yasaktı. Put gibi durdum öyle. Bebeğimi annemler verdi bana ben hiç hareket etmedim. İstesemde edemiyordum zaten. 4 saat sonra inceden hissiyat geldi. Narkozun etkisi geçince ağrılarım başladı. Açıkçası bende çok ağrı oldu. Hala var ağrılarım. Sonuçta kesildim dikildim. Ama herkeste aynı olacak diye bir şey yok. Belki sizin daha acısız geçer bilemeyiz. Ben genel olarak memnun kaldım ve her şey iyi geçti benim için. İnşallah sizlerin çok daha iyi geçer mutlu mesut bebeklerinizi kucağınıza alırsınız. Sevgilerimle ✨🤍