Kızlar doğumuma 6 gün kaldı doktor istersen erkende alabiliriz dedi gelişimi tamamlamış şimdi benim içime dert oldu ya fazladan kaldığında bişey olurda fark edemezsem diye düşünüyorum saat 6 olmuş hala yatamadım.
Panik atak hastasıyım çok korkuyorum mideme kramplar giriyor Sezaryan olacak sizce genel mi olayım spinal mi bu hastalığa sahip olan hangisi için uygun olur