mmrrvv bem kilolu hamile kaldım. 23 haftalık olduk sadece 6 kilo aldım. Doğumdan sonra da emzirme diyeti yapacağım. Kilolular hamile kalamaz diye bir durum yok. Hormonların normal ise hamile kalmana engel bir durum yok. Ha zorlu geçer o başka. Çünkü karnım büyüdükçe çabuk yoruluyorsun.sürekli bi halsizlik,nefes darlığı falan oluyor ama sonuçta 9 ay katlanıyorsun