Yagmur1991 Ben uzun kollu zibinlari 6 9 ay aldım ama çok büyük durmuyo.daha küçük alsam giyemiyo fazla yeni dogan zaten aldım.6 9 ay daha avantajlı deilmi
guel2604 Yagmur1991 Bebekler 50/56 bedeni fazla giyemiyolar en iyisini yapmissin , bende cogunlukla 62/68 bedenleri aldim bu bedeni uzun bir süre giyebiliyolar..
cemre- Evet hızlı büyüyorlar ama 6 9 ilk aylar için büyük olabilir bence 3 6 olsa daha iyi olur ne çok küçük n çok büyük