yaseminntubaa gittim genel cerraha bi kaç ay önce yine böyle olmuştu hemoroidim kötü durumdaydı bide tromboz mu ne ondan olup duruyor benimki normal meme gibi değil içi bildiğin morarık şişik memeler. Mosmor oluyor ici patlıcan moru gibi. Kremler falan verdi hap verdi o kadar. Gebelikte zaten pek bisey yapılmıyor sanırım müdahale olarak. Doğum sonrası beni cok korkutuyor 1 haftadır doğum yapmış gibiyim bunun acısına, normal doğum yapsam hemoroidim olmadan bu kadar sürünmem 😫