Cnnsss Kizlarrr uyuyamıyorum bir kaç gündür sebebini bilmiyorum ama uyusam bile gece sürekli kalkıyorum zaten bebis gelince uykusuzluk yaşayacağım şimdiden niye başladı ki buuu🥹bu durumu yaşayan var mıı
Gmzgkck_ Cnnsss valla o haftalarda bende öyleydim 38den beri bir uyuyorum ki sorma 39+1 olduk hamileliğin basinda böyle uykum yoktu düşün 🤣🤣 millet enerji patlaması yaşayıp doğuruyor ben kala yataktayım 🤣🤣
Cnnsss mavikalpvemavikalp ay öyle deme ya,resmen gündüz gec uyanıyorum 😂oda sabah sürekli uyanarak yani
Cnnsss Gmzgkck_ bende 38den sonra uyuyabilecek miyim acabaa😂ay bazıları var ki doğuma gitmeden bir dip köşe temizliğe girişiyor bu enerjiyi nerden buluyorlar anlamıyorum ben bi cam silicem günlerce sadece lafta siliyorum sonra uyguluyorum😂😂😂