Merhaba, öncelikle sorum için kusura bakmayın, hoş bir soru olmadığının farkındayım. 10+3 gebeyim ve gebe kaldığımdan itibaren kabızlık sorunu çekiyorum. 4-5 gün sonunda tuvalete çıkabiliyorum. İlk başlarda muz çok tüketiyordum, muzdan dolayı olduğunu düşündüm. Bu şikayetimden dolayı artık tüketmiyorum ama yine de düzelmedim. Sizler böyle bir sorun yaşadınız mı ve lavma tarzı şeyler kullandınız mı?