Merve1414 protein ağırlıklı besleniyorum yoğurt yiyorum kendim yapıyorum badem ceviz maden suyu kaşar peyniri bunları çok yiyorum ama aslında yemekle alakası yokmuş anne baba nasılsa ortalaması çıkıyomuş genetik yani bide bende şekerde var sanırım ondan biraz iri